آخ جونم ما چقدر خوشبختیم .......
نوشته شده توسط : سحر

 

همسر من منحصر به فرد است

چون او قوی است او عاشق قدرت است و در آسمان اوج میگیرد او خیلی توانا هستش  و من به قوی بودن  او ایمان دارم.

من هم عاشق فعالیت هستم و کار میکنم ولی همه چیز در دست اوست و اداره امور خانواده به دست قوی و توانای او اداره میشه

او همیشه در تلاش هست.

او قادر به انجام هر کاری هست و هر کاری شروع کند یقین دارم موفق میشود.

من و او هیچ مسئله ای با هم نداریم و اگر مسئله کوچکی هم پیش بیاد او خودش راه حل رو پیدا میکنه چون او حلال مسائل هست.

من حتی سکوت او را دوست دارم چون میدانم که او نیاز به سکوت و آرامش دارد ، موقعی که او سکوت میکند من هم به احترامش سکوت میکنم

من میدانم که او دوست دارد بعضی اوقات رها شود و تنها خودش با دوستانش باشد یا مسافرت رود و یا به دیدار خانواده اش برود .

من از همسرم قدردانی میکنم و بابت تمام کارهای خوبی که برایم انجام میدهد از او سپاسگذارم.

من تمام توناییهای او را تایید میکنم او بهترین شوهر دنیاست .

من به او اعتماد کامل دارم و با اطمینان خاطر خیلی از کارها رو به او میسپارم.

همسر من ایمان دارد و مرا تشویق میکند.

همسر من عاشق تحصیل هست و من تشویقش میکنم که ادامه بدهد و آرامش را مهیا میکنم تا راحتتر تحصیل کند.

همسر من با هوش هست  و او توانایی استنباط و درک مفاهیم بالایی دارد.

من و همسرم رابطه عاطفی خیلی قو ی و جاودانه داریم.

همسر من منحصر به فرد هست  و من به او افتخار میکنم  من همدل ،همسفر، همسو و هماهنگ در این ماموریت و تمام اهداف و رسالتش  هستم





:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: